TIPY BĚHÁNÍ // RUNNING TIPS.

dubna 01, 2017

Zdravím!

Dneska bych se s Vámi chtěla podělit o tip na moje oblíbené (nebo spíše oblíbenou) aplikace/í na běhání. Za svou "běžeckou kariéru" jsem jich vyzkoušela už dost a tak myslím, že bych se s Vámi o tu nejlepší (můj názor) mohla podělit. Tak jdeme na to.

 A vítěz je... NIKE+ RUN CLUB.



Jak jsem již říkala, vyzkoušela jsem opravdu hodně aplikací ne běhání, ale žádná nebyla tak dobrá jako tahle.  Vyzkoušela jsem napříkla Runtastic, Endomondo a Adidas (aplikaci adidas running, jsem už na obchod play nenašla, takže možná už je zrušená). Tímhle bych jen chtěla upozornit, že nechci na ostatní aplikace/firmy házet špínu, jen mi prostě nesedly a je to pouze a jenom můj názor.

Většinou mi zmíněné aplikace nesedly v tom, že mi počítaly blbě cestu, nebo někdy dokonce ani nepočítaly. Nebo byly na mobilní data, které jsem v tu dobu neměla. A tak v tu dobu vyhrála tahle aplikace, ke které potřebuji jen mít zapnutou GPS a můžu jít.


Takhle to vlastně vypadá, když se apliakce otevře. Okamžitě se tam ukáže vaše poloha a když chcete ihned začít, tak dáte start a můžete jít. (nečekaně Mončo..)


A když chcete na něco jiného než na běh tak jen přejedete prstem do boku a máte na výběr z dalších možností.


Další + je, že máte skvělý přehled o vašich běhách (jak se to sakra skloňuje?!) v odrážce activity.  Máte tady všechny uložené běhy které jste dosud uběhli.


Až třeba do toho úplně prvního v celé aplikaci.:)



A jako poslední bych chtěla věnovat pozornost záložce achievements, ve které máte vaše dosavadní největší úspěchy a jakmile nějaký nový pokoříte, tak se Vám ukáže upozornění. A věřte, že lepší pocit než nový achivement není. Opravdu.

Tímto bych uzavřela tento první článek s tipem na aplikaci a chtěla bych požádat o Váš názor, jaké aplikace máte rádi vy a tak. V dalších tipech bych se zaměřila třeba na začátky v běhání nebo tak něco. A jen ještě na konec, běhám kvůli tomu, že mě to baví a né proto abych trhala nějaké rekordy, to jakou mám rychlost a čas/y na kilometr/y je jen a pouze moje věc.👸

Tak zatím, hola!


A pamatujte, po běhání jsou tady vždycky kytičky a sluníčka všude!


___________________________________________________________________

Hi!

Today I wanna talk to you about some running applications (or maybe one because I have only one which is my faaaav). So let's do it.


So the 1st place wiiiiins... NIKE+ RUN CLUB.



 I like this one because in the past I used some other apps which just didn't be so much good for me as this app is. (runtastic, endomondo, adidas running). BUT with this post I don't wanna make bad name on some apps. The apps just didn't fit me, that's all.

The named apps didn't fit me because they just didn't count me run on they count it wrong. Or they need internet for it.  So in that time wins this app. When I wanna run, I only turn on the app and GPS and I can go.


And this is how it looks. It shows immediately your position and if you wanna run, you just click on start and you can go.


And when you wanna do something different than run, you can just sweep your finger on the screen and you can choose from something different.


Next + is  that you have a great an overview  about your runs. And you can see all your runs that you do till now.



Even if it is your first run in the whole app.:)


And the last point is my favorite thing which are achievements. You can see here your best what you did. (In app only ofc) And when you will beat some of your achievement  it will give you an warning that you beat it. And believe me, it feels so good. So much freaking good.

So this is all for this first post about tips for apps/running. You can teel me, which app do you like etc. In next post I want to write about tips for beggining in running or something like that. And in the end I wanna say that I run because I like it. I don't want to beat some super records, I do it for myself and by myself so don't laugh at my time.

And again sorry for my English, but I am trying to do my best.

So goodbye!


And remember After running there are always flowers and sunnies all over you.







You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM

Popular Posts