MŮJ DEN S IIFYM.

května 06, 2017

Zdravčooo!

Takže jak jsem slibovala v minulém příspěvku, připravila jsem si pro Vás článek ve stylu full day of eating s iifym! Je to sice už z víkendu, ale bohužel.. dříve jsem se k tomu nedostala. Tak šup na to!


Jen ze začátku bych chtěla říct, že tohle je jeden z těch lepších dní, když jsem doma a mám možnost vařit a chuť vařit.:D Každý den je pak jiný, třeba přes týden ve škole jím svačiny dopoledne, ale když jsem doma tak je jím odpoledne a ráno ne, takže je to prostě individuální.


Jo, tak do toho. A hnedka ze začátku začneme snídaní!♥

(dokonce můžeme ocenit i můj velký food styling žejo)

Myslím, že tohle je moje oblíbená kombinace na ráno (víkendové), ale zase se to liší tím jaký je den. Na intru jím ráno většinou půlku tvarohu místo jogurrtu, ale doma je to vždycky zaslouženě jogurt!

Oběěěěd.


Možná se divíte, že tam mám jen 2 věci, ale mám pro to vysvětlení! Zeleninu nepočítám (pokud to není třeba kyselá okurka nebo meloun) a maso jsem dělala na sucho v troubě, takže jsem prostě toho nemusela tolik zapsat.:) (a musím říct, že takhle dobré maso jako to co jsem měla teď, se mi nepovedlo hodně dlouho!)

Svačinaa..


Tohle byla jen taková simply svačina před tím, než jsem šla ven, prostě rychlovka. Ale i tak to je stejně moje nejoblíbenější kombinace. Rýžový chlebíček namazaný domácím arašídovým máslem a medem pb s marmeládou taky dobrý, o tom žádná žejo) a cornflakes s mlékem. Srdcovka.

A teď moje nejoblíbenější jídlo dneeee... večeřeee! (pro 2-3 lidi +-)

(jen na dokončení, toho cukru bylo 5g:D)
Ale jinak.. tohle je prostě to co mi zahřívá srdíčko a všechno.♥ Moc, moc, moc.
Zase moje oblíbené věcí, pečivo, rýžové chlebíčky, med, arašídové máslo, cornflakes, tvaroh a tak. A jinak nemám čtyři rohlíky, jen prostě mám takový foodhack a ten spočívá v tom, že jakmile rohlík rozkrojím, namažu obě půlky a sním je zvlášť. Prostě to vypadá, že je toho více, ikdyž je toho furt stejně. Supr co?


A to bylo všechno co jsem v ten den měla. Teďka už mi zadávání do MFP nezabírá skoro žádný čas, naházím tam všechno a jsem spoko. Tak co.. kdo se hecne a půjde do toho taky? 

Tak zatím, hola!

------------------------------------------------------------------------------
Hiiii!
I am so sorry, because I forgot that I will write post in english, so I track my food only in czceh language and for everyone who don't speak czech it won't be worth it or something. So I am so sorryyy!


You Might Also Like

0 komentářů

INSTAGRAM

Popular Posts